Ben Geldim :)

Sonun da ilk yazımla bende blog hayatında giriyorum :)..Artık birşeyleri paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüğüm için burdayım.
İlk yazımda kısaca kendimden bahsetmek istiyorum. 2002 yılına kadar Antalya'da yaşadıkdan sonra Üniversite eğitimi için Kuzey Kıbrıs da Girneye yerleştim. 5 Yıllık okul hayatımdan sonra 2008 Mayısında İstanbul'a yerleştim. Şimdilerde söylediğim en çok şey de iyiki gelmişim :)
Bilgisayar Mühendisliğinden mezun oldukdan sonra kariyerime özel bir bankanın bilgi teknolojilerinde Veri tabanı mühendisi (DBA) olarak başladım ve hala devam etmekteyim.
Günümüz teknolojilerinde artan bir değer olan veri tabanı ,gün geçtikçe ihtiyaç duyulan ve bu doğrultuda pahalı yatırımlara kadar dayanan bir dal olarak Ülkemizde de hızla gelişmekte. Bende sayfamda bu teknoloji hakkında pek çok yazıyı paylaşıcam...

PUSULAN BENİ GÖSTERİYOR MU ? :)

Hiç yorum yok:

Ara